قزوین؛

برگزاری یادواره شهید رجایی در مسجد محمد رسول الله

در این یادواره نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از جنایات منافقین ، اهداف و اقدامات آنها در کشور،برای مردم گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حمیدرضا فولادگر در این یادواره با اشاره به ترورو شخصیت های مهم کشوری از جمله شهید رجایی بدست منافقان کوردل گفت : این افراد با شهادتشان شمع راه مردم شدند.

وی با اشاره به تغییرراهبرد این گروهک تروریستی هم افزود: منافقین به جای ترور فیزیکی به دنبال« ترور شخصیتی» نیروهای انقلابی هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : امروز بعد از35 سال از شکست آنها  گروهی میخواهند آنها را دوباره احیا کنند ، تا با شبیخون فرهنگی باعث انحراف افراد از شناخت راه درست شوند.

فولادگردر ادامه گفت : در دوماه گذشته در اجلاسی در پاریس وزیر اسبق اطلاعات و امنیت عربستان زمینه ی ملاقات مریم رجوی همسر سرکرده ی منافقین با رئیس تشکیلات خودگردان فسلطین را فراهم کرد تا براساس برنامه ریزی های از پیش تعیین شده به احیای دوباره خود در منطقه بپردازند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به خیانت گروهی از منافقان و خنثی شدن توطئه آنان در جبهه های جنگ  و اعدام تعدادی از انان گفت : امام خمینی مانند پیامبر که درصدد اجرای حکم خدا بود ، در آن زمان حکم خدا را  اجرا کردند.

نماینده مردم اصفهان افزود :وظیفه ی ما با توجه به شرایط حساس منطقه ، حفظ کشور از خطرات و مسائل و مشکلات داخلی و خارجی است.

فولادگر همچنین از فرهنگ و اقتصاد به عنوان مهم ترین حوزه های مورد توجه رهبری یاد کرد و گفت :با حملات نرم دشمن و از طرفی مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان ، باید علاوه بر مهار تورم که دولت در آن عملکرد خوبی داشته است ، در تامین معیشت و مبارزه با هجوم فرهنگ بیگانه تلاش کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.