تماشاگرنماهای فوتبال دربی گیلان بیش از 400 میلیون ریال به ناوگان اتوبوسرانی رشت خسارت وارد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت با اعلام این خبر گفت: در حاشیه مسابقه 2 تیم فوتبال ملوان انزلی و سپیدرود رشت برخی از هواداران و تماشاگرنماها به 8 دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی رشت که برای انتقال هواداران سپید رود این شهر به انزلی اختصاص یافته بود، خسارت وارد کردند.

مرتضی شریفی افزود: کارشناسان فنی امروز این خسارات را 400 تا 500 میلیون ریال اعلام کردند.

وی با اشاره به مجروح شدن یکی از رانندگان اتوبوس در حاشیه دربی فوتبال گیلان گفت: به شیشه ها، در، سقف، بدنه و کانال های کولر اتوبوس ها خسارت  جدی وارد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رشت به کمبود اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی رشت برای ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد و گفت: بروز چنین اتفاقاتی خدمات دهی به هواداران فوتبال در بازی های مهم آینده را تحت الشعاع قرار می دهد و احتمالا موجب متوقف شدن این کار خواهد شد.

شریفی با انتقاد از خسارت وارد کردن برخی هواداران فوتبال به اتوبوس های شهری تصریح کرد: در شرایطی که خیابان های شهر رشت نیازمند حتی یک اتوبوس است و شهروندان در گرما و سرما مدت زیادی در ایستگاه های اتوبوس منتظر می مانند، این گونه خسارات غیرقابل قبول و جبران ناپذیر است.

مسابقه دو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان جمعه گذشته به میزبانی ملوان برگزار شد.
بازی این 2 تیم ریشه دار فوتبال گیلان و ایران با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان انزلی پایان یافت.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.