مهدی صباغ زاده به آخرین وضعیت جدیدترین ساخته سینمایی خودش و وضعیت نامناسب تولیدات سینمایی پرداخت.

مهدی صباغ زاده کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت «خانه کاغذی» گفت: پیش تولید این فیلم آغاز شده و با جدیت درگیر انجام کارها هستیم.

وی در مورد دیگر جزییات این فیلم بیان کرد: کل لوکیشن‌های «خانه کاغذی» در تهران است و از حدود 6 بازیگر اصلی مرد و زن بهره خواهد برد و اگر همه کارها طبق برنامه ریزی پیش برود به سی و پنچمین جشنواره فیلم فجر خواهیم رساند.

وی افزود:موضوع این فیلم یک خانه خلوت تازه تر است.

این کارگردان در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد جلسات درنظر گرفته شده جهت فیلمبرداری «خانه کاغذی» عنوان کرد: حدود 40 جلسه فیلمبرداری در نظر گرفتیم و بیشتر از این هم بضاعت سینما و بخش خصوصی اجازه نمی‌دهد.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: سینمای ایران واقعا از لحاظ محتوایی در حال ضعیف شدن است چون آثاری تولید می‌شود که اکثرا مخاطب پس می‌زند، همین جشن خانه سینما، تا الان از بین 48 فیلم حدود 6 فیلم قابل قبول دیدم که این جای تاسف دارد.

صباغ زاده اضافه کرد: واقعا نمی‌دانم برخی فیلمسازان اول با وجود امکانات و سرمایه مناسب چرا فیلم‌هایی می‌سازند که اصلا قابل دیدن نیست و نمی‌توان سینمای واقعی را در آن ها دید، نمی دانم این افراد با چه هدفی دست به ساخت چنین آثاری می زنند؟!

این کارگردان ادامه داد: از طرفی برخی سینماداران هم فقط به دنبال پر کردن گیشه‌های خود هستند و اصلا به محتوای فیلم ها توجه ندارند، تمام این عوامل باعث شده سینما از معنا و مفهوم واقعی خود دور شود.

صباغ زاده به آخرین وضعیت «ایتالیا ایتالیا» ساخته کاوه صباغ زاده اشاره کرد و گفت: این فیلم در مرحله تدوین به سر می‌برد و صداگذاری و میکس آن نیز باقی مانده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار