ساری

برهم زدن معادلات استکبار جهانی با عزت و اقتدار نظام اسلامی

عزت و اقتدار نظام اسلامی معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی آمل که در سالن اجتماعات مجمتع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد، گفت: در جهان امروز کشورهایی که اسم اسلام را یدک می کشند دولت های آنان بویی از اسلام نبرده اند و مشکلات فراوانی در این کشور ها وجود دارد.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، افزود: اختلاف سلیقه ها در میان مدیران برای رشد و تعالی جامعه لازم است که باید خدمت صادقانه و خالصانه را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی گفت: سیره شهیدان رجایی و باهنر برای همگان ترویج و تبیین شود که دولت و ملت دو جزء جدایی ناپذیر هستند.

فرماندار ویژه آمل گفت: تبیین عملکردها، ارائه آمار فعالیتی، قدردانی از دولتمردان و ارائه الگوی موفق کارگزاران نظام اسلامی از برنامه هایی است که در هفته دولت صورت می گیرد.

منفرد افزود: همزمان با هفته دولت 560 میلیارد ریال طرح در این شهرستان به بهره برداری رسید.

درپایان این مراسم از 90 کارمند نمونه دستگاههای اجرایی آمل قدردانی شد و رییس اداره راه و شهرسازی آمل، بخشدار مرکزی، فرمانده انتظامی آمل، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، رییس امور مالیاتی آمل و رییس امور توزیع برق آمل و رییس بانک کشاورزی آمل به عنوان مدیران برتر دستگاههای اجرایی معرفی شدند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار