یزد؛

کلنگ‌ زنی سالن چند منظوره روستای شحنه

سالن چند منظوره روستای شحنه در بخش مرکزی یزد کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛محمدعلی طالبی در مراسم کلنگ‌زنی سالن ورزشی خیرساز و چند منظوره روستای شحنه گفت: مشارکت خیران در اجرای طرح‌های عام‌المنفعه اقدامی پسندیده و دارای برکات فردی و اجتماعی بسیاری است.

طالبی افزود: با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر دولت است، نیاز به همراهی و مشارکت مردم در همه برنامه‌ها وجود دارد و به طور قطع بدون مشارکت مردم، امور به درستی پیش نخواهد رفت.

این سالن ورزشی که برای احداث آن به 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز است، توسط خانواده خیر و نیکوکار موسوی ساخته می‌شود.

این سالن در زیربنای 3 هزار و 500 مترمربع احداث می‌شود و فضاهایی نظیر سالن بدنسازی، خوابگاه، زمین ورزشی استاندارد و ... برای آن تعریف شده است.

روستای شحنه که در فاصله شش کیلومتری از شهر یزد قرار گرفته، دارای 380 خانوار ساکن با هزار و 200 نفر جمعیت است.
 
سالن ورزشی چند منظوره روستای شحنه در بخش مرکزی یزدامروز با حضور محمدعلی طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،‌ مصطفی سالاری سرپرست فرمانداری یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، عسگرزاده بخشدار مرکزی یزد، رحیمی رئیس شورای بخش مرکزی یزد، موسوی خیر ورزشی محلی، زارع دهیار روستای شحنه، زارع رئیس شورای اسلامی روستای شحنه و جمعی از عموم مردم کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.