متهمی که پس از دوستی خيابانی دست به سرقت اینترنتی زده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ریيس پليس فتا استان کرمانشاه گفت: متهمی که پس از دوستی خيابانی با دختری جوان و جلب اعتماد وی دست به سرقت اینترنتی زده بود، دستگیر شد.  
سرهنگ علی کریمی گفت: در پی اعلام شكايت خانم جوانی مبنی بر برداشت اینترنتی و غیرمجاز مبلغ 28 میلیون ريال از حساب بانکی وی، ‌موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان این پليس قرار گرفت.
وی گفت: در ابتدا تيمی زبده از کارشناسان این پلیس اظهارات شاكیه را اخذ و در تعاقب آن اقدامات پليسی جهت شناسایی و دستگيری متهم آغاز شد و در ادامه با بررسی اطلاعات بانکی متوجه شدند متهم اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کرده است.
سرهنگ کریمی افزود: با بکارگيری روش‌های فنی و شگردهای خاص پليسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ‌در اقدامی غافلگيرانه دستگیر و در بازجویی‌های مقدماتی به عمل آمده و اعترافات صريح متهم مشخص شد با شگرد دوستی و جلب اعتماد، دختر جوان را فریب داده و کارت عابر بانک وی را برای مدت کوتاهی دریافت کرده و در همان زمان رمز دوم و اطلاعات حساب را ذخیره و در یک فرصت مناسب اقدام به خرید یک عدد گوشی تلفن همراه کرده است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، سارق ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.