فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط، بستر و زمینه برای برگزاری هر چه مطلوبتر کنگره ملی شهدا و سرداران این استان فراهم است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار یدالله بوعلی: این کنگره روزهای 11 تا 15 مهر 95 با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمعی از قشرهای مختلف مردم، خانواده شهدا و فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در یاسوج برگزار می شود.

وی گفت: 20 کمیته با حضور دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این کنگره در استان تشکیل و فعال شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: 100 عدد تمثال شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد چند روز مانده به برگزاری این کنگره در ورودی های شهر یاسوج نصب می شود.

سردار بوعلی بیان کرد: سخنران روز نخست این کنگره که با عنوان عشایر و ایثارگران نامگذاری شده محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی ابراز داشت: 2 هزار و 500 نفر از دانش آموزان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در روز دوم این کنگره در آیینی تجمع کرده و سخنران آن نیز علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش است.

وی گفت: سخنران روز سوم این کنگره که با عنوان روحانیون و طلاب شهید نامگذاری شده حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بوعلی اظهار داشت: روز چهارم این کنگره که با عنوان زنان شهیده دفاع مقدس نامگذاری شده، سخنران آن سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور است.

وی افزود: اجلاسیه نهایی این کنگره نیز در روز پنجم با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یکهزار و 843 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.