مشهد؛

راه اندازی سومین مرکز کنترل ترافیک خراسان رضوی

مرکز کنترل ترافیک شهر تربت حیدریه بعنوان سومین مرکز کنترل ترافیک خراسان رضوی با اعتبار 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهردار تربت حیدریه در حاشیه بهره برداری این مرکز، گفت: پس از تصویب راه اندازی مرکز کنترل ترافیک تربت حیدریه در شورای شهر، این مرکز با همت دست اندرکاران شهرداری و راهنمایی و رانندگی در مدت کمتر از دو ماه و با هزینه بری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال راه اندازی شد.

رمضانعلی شورابی تصریح کرد: با نصب ۸ دوربین مجهز در نقاط پرتردد و میادین اصلی شهر، اکنون می توان سر وسامان بهتر و شایسته تری به اوضاع حمل و نقل و ترافیکی شهر بدهیم.

وی گفت: به لحاظ فنی این مرکز به گونه ای طراحی شده که بنا به مقتضیات زمان و مکان، قابل توسعه است، اما گسترش آن نیازمند تخصیص و اعتبارات لازم است.

شهردار تربت حیدریه در تشریح نقاظ پرتردد شهر تربت حیدریه افزود: با مشارکت صنف طلافروشان شهر تربت حیدریه پنج خیابان اصلی و منتهی به میدان مرکزی و همچنین میدان امام علی(ع)، تقاطع روز و تقاطع بیمارستان نهم دی بعنوان فاز اول تحت پوشش مرکز کنترل ترافیک تربت حیدریه قرار گرفته است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
با سلام
چرا با توجه به اعلام این قضیه که مدارس دولتی نباید از دانش آموزان وجه نقدی دریافت کنند در یکی از دبیرستانهای دولتی شهرستان جغتای مبلغ 100 هزار تومن از دانش آموزان دریافت گردیده به بهانه ی اینکه در طول سال دیگر نیاز به پول دادن 5 و 10 هزار تومنی چندین باره نیس. الان یکباره وجه را بدهید . به بهانه ای که دلیلش مشخص نیس چرا گرفته اند اگر سرانه ای داده نمیشود به مدارس ، چرا یک مدرسه پول میگیرد و دیگری نمیگیرد ؟؟ مگر میشود یکی سرانه بگیرد ودیگری نگیرد؟؟؟ اصلا چرا باید دانش آموزان باید پول را بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار