معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با تمام توان برای خدمت به مردم و کشور حضور فعال و مقتدرانه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛باقری افزود: در حال حاضر تعامل سازنده بین دولت و ارتش وجود دارد و این امر باعث شده در زمینه اجرای طرح ها همانند طرح بازگشایی محور پادگان زنجان شاهد اقبال خوبی باشیم.

باقری با بیان اینکه ارتش همواره برای خدمت به کشور آماده بوده است، خاطر نشان کرد: کار برای خدا برکات زیادی دارد و باید خدمت درست و کار برای خدا سرلوحه کار همه مدیران قرار گیرد تا مردم از ما راضی باشند چرا که رضایت مردم بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه امروز با خدمت به مردم توشه آخرت مان را فراهم کردیم، عنوان کرد: باید همدلی و همکاری بین مسئولان مد نظر قرارگیرد تا خدمت صادقانه و کمک به مردم محقق شود.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو برای کمک به توسعه عمران شهری زنجان نسبت به بازگشایی محور پادگان موافقت کرده و برای اجرای پروژه های این شهر همکاری می کند.

به گفته باقری آن چیزی که در راستای اجرای پروژه های مرتبط با ارتش انجام شد به خاطر همدلی، هماهنگی و همدلی بین مسئولان بوده است تا کار به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ارتش ، خدمت ، مردم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.