ساری،

باز بودن پایگاه های سنجش دانش آموزی تا پایان شهریور

پایگاههای سنجش سلامت نوآموزان تا پایان شهریور ماه تعطیل نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی در امرج کلا عباس آباد گفت : طرح سنجش 300 تا 400 هزار نوآموز پیش دبستانی با محوریت ارزیابی سنجش سلامت با همکاری آموزش و پرورش ابتدایی و سازمان امور عشایری برگزار می شود

مجید قدمی افزود: حدود 72 هزار دانش آموز در بنیادهای ویژه مدارس این سازمان تحت خدمات حمایتی هستند.

وی با بیان اینکه در شهرستانهایی که سازمان نمایندگی دارد اینگونه مراکز راه اندازی خواهد شد افزود: این حمایت ها شامل، خدمات جراحی، دارویی، تامین واکر و ویلچر، توانبخشی وکلاسهای آموزشی است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از بر گزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری برای دانش آموزان در سراسر کشور خبر داد و افزود :این برنامه ها با اعتبار 5 میلیارد تومانی در طول سال اجرایی می شود.

مجید قدمی با بیان اینکه بودجه سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال جاری مطلوب تر از سالهای گذشته است گفت:در لایحه بودجه 95 نیز رشد15 درصدی برای بخش های مختلف سازمان پیش بینی شده است.

وی همچنین از اجرای خبر داد و گفت: مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری نگاه امرج کلا شهرستان عباس آباد در زمینی به مساحت 2300 متر مربع و زیر بنای 750 متر مربع در دو طبقه شامل، کلاس ها و کارگاههای آموزشی و با اعتبار10 میلیارد ریالی شامگاه دیروزبه بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار