شهرهای نفتی خوزستان از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سیاحی، معاون عمراني استاندار خوزستان درنشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان که با حضور وزير نفت برگزار شد گفت: متاسفانه شاهديم شهرهاي نفتي چون مسجدسليمان و آغاجاري در اين استان از ابتدايي ترين امکانات محروم هستند.
احمد سياحي اظهار کرد: وضعيت شهرهاي نفتي خوزستان اصلا مناسب نيست. پيشنهاد مي کنم تا کارگروهي از مسئولان استاني و وزارت نفت براي حل مشکلات اين شهرها تشکيل شود.

وي اضافه کرد: مسجدسليمان اولين چاه نفت خاورميانه را داشت ولي از داشتن سيستم فاضلاب محروم است. متأسفانه در آغاجاري هم که يک شهر نفتي است مردم از ابتدايي ترين امکانات محروم هستند.

 معاون عمراني استاندار خوزستان اضافه کرد: مردم در اين شهرهاي نفتي از ورات نفت گلايه دارند در صورتي که اين امکان وجود داشت تا فعاليت ها را به شکلي انجام مي داديم که حلاوت اقدامات نفت به کام مردم بنشيند.

 به گفته سياحي، مقرر شده تا در هشت هزار کيلومتر از حوزه شهرهاي مختلف غرب کارون مانند اهواز، شادگان، آبادان و هويزه کارهاي جدي نفتي انجام شود.

وي با اشاره به اينکه مسائل و مشکلات هورالعظيم خيلي جدي است و در قالب ارائه يک گزارش صرف نمي گنجد، عنوان کرد: تقاضا داريم که وضعيت اين تالاب به گذشته برگردد تا بتوانيم دوباره فعاليت هاي اقتصادي داشته باشيم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.