در نشست اعضاي ستاد اجرايي بزرگداشت شهداي فاجعه منا خوزستان برنامه هاي اين ستاد طرح و بررسي شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدير کل بنيادشهيد خوزستان  گفت: در سالگرد فاجعه غمبار منا که بسياري از زائران مظلومانه جان باختند و بيش از 460 نفر از آنان هموطنان ايراني ما بودند، ضروري است که با اجراي برنامه هاي پيش بيني شده ، در راستاي زنده نگاه داشتن اين فاجعه تلاش کنيم ، زيرا در اين مدت تمام تلاش آل سعود اين بود که با بي توجهي نسبت به ابعاد مختلف اين حادثه، آنرا در گذر زمان به فراموشي بسپارد.

غلامرضا  فرجيان با تأکيد بر استفاده از همه ظرفيت ها از جمله فضاي مجازي، شبکه هاي ارتباط جمعي، اطلاع رساني و تبليغاتي، اجراي مناسب و شايسته برنامه هاي مصوب ستاد اجرايي را خواستار و اين امر را موجب تسکين آلام خانواده هاي شهداي منا و زنده نگه داشتن ياد آنان دانست.

در اين جلسه معاون فرهنگي بنياد شهيد خوزستان هم ضمن  درخواست ارائه برنامه هاي پيشنهادي کميته هاي مختلف اين ستاد در استان مواردي همچون اجرايي شدن موضوع نامگذاري اماکن بنام شهداي منا، مصاحبه با بستگان شهدا و شواهد فاجعه، برگزاري ميزگرد و تشکيل ستاد در آبادان   را مطرح و از اعضاي ستاد درخواست برنامه ريزي و اجراي طرحهاي مربوطه را کرد.

در اين جلسه همچنين مقررشد برنامه هاي اولين سالگرد بزرگداشت شهداي منا که از 13 تا 21 شهريورماه برابر با اول تا نهم ذي الحجه مصادف با روزعرفه مي باشد برگزار شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار