نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اصلاح ساختار اداری در کشور را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با معاونان اجرایی و امور زنان و خانواده رئیس جمهور، با اشاره به گزارش های ارائه شده طی هفته دولت در رسانه ها گفت: مردم بر این اساس می توانند نمره واقعی و نهایی عملکرد دولت یازدهم در بخش های مختلف را مطابق با واقعیت ها و شرایط کشور تعیین کنند.

وی با بیان ضرورت اصلاح جدی ساختار اداری در کشور افزود: ساختار کنونی اداری به علت پیچیدگی نمی تواند فعال و خدمت رسان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به همدلی مطلوب بین سران قوا، بر اهمیت مبنایی کردن سیستم اداری، اقتصادی و سیاست خارجی در کشور تأکید کرد.

نکونام همچنین وجود لهو و لعب و معصیت آشکار در برخی از موسیقی ها و کنسرت ها را یادآور و خواستار توجه جدی به مبناسازی در مسائل فرهنگی بر اساس پایه های اسلامی و جلوگیری از ترویج امور غیر اسلامی شد.

وی در ادامه نگرانی و روحیه مطالبه گری در جامعه را باعث پیشبرد امور اجرایی براساس واقعیت ها دانست و گفت: توزیع عادلانه امکانات و ارتقای بهره وری در تمامی حوزه ها با فاصله از بخشی نگری باید مورد توجه مدیران ارشد باشد.

امام جمعه شهرکرد مسئله رکود در بازار را هم قابل توجه خواند و یادآور شد: مسئولان ضمن مهار تورم و تک نرخی کردن آن باید به روان سازی اقتصادی هم توجه کنند.

نکونام تأکید کرد: در سرمایه گذاری های خارجی نباید کلید اقتصاد کشور به دست بیگانگان بیفتد.

گفتنی است: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، سید رضا امیری صالحی مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و جمعی از معاونان وزرا و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و وزراتخانه ها در این دیدار حضور داشتند.

در سفر معاون اجرایی و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و هیأت همراه به چهارمحال و بختیاری، عملکرد 3 ساله دولت یازدهم و میزان تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری در استان بررسی و ارزیابی می شود.

حضور در شورای اداری، دیدار با روستاییان و عشایر، نشست با علما و روحانیون، نشست با فعالان سیاسی و اقتصادی، نشست با بانوان و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار