احیای واحدهای تولیدی غیرفعال اقدامی عملی برای توجه به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد اقدامی عملی در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

وی گفت: دولت به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه دارد و در این زمینه راهکاری مناسب برای احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد تدوین کرده، لذا مسئولین بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی که در این جلسه حضور دارند موظف به پیگیری امور محوله هستند و هیچگونه قصور و کوتاهی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

رحیمی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی اقدامی عملی برای توجه به اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، گفت: با توجه به اینکه ما در استان مشکل بیکاری داریم، احیای واحدهای تولیدی اقدامی مهم برای کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان خواهد بود، لذا به همین منظور مدیریت ارشد استان با جدیت پیگیر احیای واحدهای تولیدی است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط کشور همه موظف به تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم و در این زمینه مسئولین تا آنجا که توان دارند باید برای احیای واحدهای تولیدی تلاش و زمینه را برای فعالیت این واحدها فراهم کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، احیا ، واحد ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.