سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: حقدوست تا زمان قطعی شدن انتقالش به استقلال، نباید در تمرینات این تیم شرکت کند.

رحیم ایرانیان در گفت و گو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با درباره  مشکل ایجاد شده در روند انتقال مجتبی حقدوست به استقلال تهران به دلیل مصاحبه مربیان کنونی استقلال و سابق نفت علیه مالکان باشگاه نفت، گفت: طبق اطلاعاتی که من در مورد انتقال حقدوست به استقلال دارم، طرفین توافق کرده اند در صورت پرداخت مبلغ مدنظر نفتی ها، مجوز انتقال قرضی این بازیکن به استقلال صادر شود.

وی افزود: از طرفی هیچ اطلاعی از اظهارات اخیر مربیان استقلال نسبت به نفتی ها ندارم. حقدوست چند جلسه در جمع شاگردان علی رضا منصوریان تمرین کرد که مسئولان باشگاه نفت از وی خواستند تا زمان قطعی شدن انتقالش به استقلال، از حضور در تمرینات این تیم خودداری کند.

ایرانیان درمورد وضعیت بازیکنان مقدونیه ای و بلژیکی که به تازگی در تمرینات نفت شرکت کرده اند، بیان کرد: این 2 بازیکن به دلیل کیفیت پایین، مدنظر کادرفنی قرار نگرفتند. البته به احتمال فراوان در روزهای اخیر چند بازیکن خارجی دیگر برای انجام تست های فنی در تمرینات نفت شرکت می کنند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درباره روند تمرینات این تیم در دوران تعطیلات لیگ برتر، اظهار کرد: پس از بازگشت از اردوی اردبیل، تمرینات خود را در تهران دنبال می کنیم. بازیکنان ما از همه لحاظ برای ادامه رقابت های لیگ به آمادگی لازم رسیده اند و مطمئن باشید با شروع مجدد لیگ نفت متفاوتی را می بینید. قرار است پیش از شروع لیگ، 2 بازی دوستانه هم انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار