به گزارش خبرنگار
حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در تمرین روز گذشته تیم ملی کشورمان اتفاقی عجیب روی داد و از پیراهن جدید تیم ملی با برندی جدید رو نمایی شد، پیراهنی بسیار ساده که تصویر یوزپلنگ نه چندان زیبای در حال انقراض ایرانی بر روی آن نقش بسته بود. اما سوالی که اینجا مطرح میشود این است که لباس جدید تیم ملی چه تفاوتی با لباس جیوا تیم ملی دارد و آیا این لباس برای تیم ملی ایران مناسب است یا خیر؟
شاید جالب باشد که بدانید اصول کار با برندهای مطرح که البسه ورزشی را تولید میکنند به این صورت است که دو طرف بعد از رسیدن به توافق و طراحی لباس مخصوص آن را بعد از ثبت سفارش تحویل میگیرند اما به نظر میرسد که هیچ کدام از این مراحل انجام نشده است زیرا انجام این پروسه ای زمان بر است که بین 3 تا 6 ماه طول می کشد. در واقع سفارش دهنده با توجه به اینکه اقلام مورد نیاز در تیراژ بالا مدنظر است، باید زمان لازم برای طراحی منحصر به فرد، تایید و اجازه تولید را طی کند.
بر طبق شنیدها تیم ملی بنا به دلایلی نمیتواند با برندهای مطرحی چون نایک و پوما قرار داد ببندد، شرکت آدیداس هم چندان تمایلی به اسپانسرینگ تیم ملی ندارد، حال سوالی که مطرح میشود این است که چگونه تیم ملی از لباسهای با برند چون جیووا با چرخشی 180 درجهای برند مطرحی چون آدیداس را به عنوان لباس تیم ملی برای دو بازی آینده معرفی میکند.
با توجه به طراحی لباس های تیم ملی و عدم تمایل کمپانی آدیداس به همکاری با ایران و زمان بسیار کوتاه در معرفی این برند میتوان فهمید که تیم ملی کشورمان این البسه را از کمپانی آدیداس خریداری کردهاند و بعد از ورود به کشور لوگو تیم ملی و شماره بازیکنان بر روی آنها چسبانده شده است، توجه داشته باشید که طراحی پیراهن ایران منحصر به فرد نیست و تنها از نمونه های موجود در انبار آدیداس انتخاب شده است و با توجه به موجودی، چاره ای جز انتخاب این مدل کاملا ساده نیست
در پایان باید گفت که این یک فرار رو به جلو از فدراسیون بود هنگامی که پشت پرده قرار داد جیووا مطرح شد این سریعترین و راحت ترین راه برای خلاصی از از فشارهای جامعه بر روی فدراسیون بود و باید توجه داشت آدیداس اسپانسر پیراهن تیم ملی نیست و رابطه این شرکت با تیم ملی در حد مشتری و فروشنده است اما نکته مثبت این است که کیفیت این لباسها نسبت به لباسهای قبلی بهتر است.
انتهای پیام/
همه کارامون دقیقه نودی هست