اهواز؛

برگزاری نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت»

نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: جشنواره تعلیم، رسانه، تربیت با هدف تجلیل از خبرنگاران و رسانه های فعال در حوزه آموزش و پرورش، ۲۳ شهریورماه در اهواز برگزار می شود.

محمد تقی زاده اظهار کرد: رسانه ها به ویژه رسانه های محلی خوزستان در شرایط آب و هوایی نامطلوب همواره تلاش می کنند تا رسالت خبرنگاری خود را به نحو احسنت انجام دهند و تجلیل از آنها کمترین کاری است که هر ارگان می تواند انجام دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در همین راستا، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ای در سه بخش تجلیل از پیشکسوتان رسانه ای حوزه آموزش و پرورش، بخش فعالان رسانه ای و بخش برگزیدگان از خردادماه امسال آغاز شد.

تقی زاده با اشاره به استقبال رسانه های مختلف از برگزاری جشنواره عنوان کرد: در حال حاضر، بیش از ۷۰ رسانه اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها، هفته نامه ها و سایت ها و صدا و سیما با آموزش و پرورش همکاری دارند و اداره کل و روابط عمومی روزانه پاسخگوی خبرنگاران است زیرا روزنامه نگاران را حلقه واصله بین آموزش و پرورش، فرهنگیان و افکار عمومی می داند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.