اهواز برگزار کننده آئین بزرگداشت سی‌امین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید قدرت‌الله علیدادی، جانشین عملیات لشکر ۹ بدر و فاتح حاج عمران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صالح علیدادی اظهار داشت: آئین بزرگداشت سی‌امین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید قدرت‌الله علیدادی، جانشین عملیات و فرمانده محور عملیاتی لشکر 9 بدر در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این آئین با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، علما، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی در اهواز، میدان شهید بندر (چهار شیر) منطقه منازل 24 دستگاه سپاه پاسداران برگزار می‌شود و مردم خوزستان یاد این سردار شهید را گرامی می‌دارند.

یادگار فاتح حاج عمران بیان کرد: این برنامه امروز سه شنبه نهم شهریور ماه برگزار خواهد شد و مردم خوزستان به این فرمانده شهید ادای احترام می‌کنند.

وی در ادامه گفت: شهید علیدادی یکی از فرماندهان لشکر 9 بدر بود که در عملیات کربلای 2 توانست قله 2 هزار و 519 متری حاج عمران در کردستان عراق را فتح کند و از آنجا به سوی آسمان پر بکشد.

فرزند شهید قدرت‌الله علیدادی عنوان کرد: پدرم همراه با شهید محمود کاوه، فرمانده لشکر ویژه شهدا در عملیات کربلای 2 شرکت کرد و در یک روز و در 2 محور عملیاتی به شهادت رسیدند.

در زمستان سال 1336 روستای موزرم بخش دهدز، وجود نازنین کودکی زیبا در خانواده علیدادی پا به عرصه وجود نهاد و با خنده‌های دلنشین خود، خستگی را از تن خانواده زدود که نامش را قدرت‌الله نهادند.

این رزمنده دلیر در غروب دومین روز عملیات کربلای 2 در دهم شهریور سال 1365 در رشته کوه‌های سکران، واقع در دره عمومی حاج عمران کردستان بر اثر اصابت ترکش به پیکرش در سن 29 سالگی ردای سرخ شهادت را بر تن کرد و عاشقانه به دیدار حق شتافت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.