بازيكن تيم ملى فوتبال گفت:تيم ملى قطر از بازيكنان خارجى زيادى بهره مى برد اما هنوز هم تيم ملى بهتر از قطر بازى مى كند.

كيفيت فنى تيم ملى بالاتر از قطر استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، اشكان دژاگه در حاشيه تمرين امروز تيم ملى اظهار كرد: وضعيت تيم ملى خوب است. اردوى مناسبى در ايتاليا برگزار كرديم و تمرينات خوبى را انجام داديم. خدا را شكر كه صحيح و سالم به ايران رسيديم و مصدوم نشديم. 

وى درباره شناختش از تيم ملى قطر گفت: با توجه به اينكه در قطر بازى مى كنم شناخت خوبى از بازيكنان قطرى دارم. تيم قطر نسبت به گذشته خيلى قدرتمندتر شده است. بازيكنان جديدى از كشورهاى ديگر به تيم ملى قطر ملحق شدند اما اگر ما از دقيقه اول بازى با دقت كار كنيم و با كمك تماشاگران توانايى برد قطر را در آزادى داريم. 


دژاگه درباره ارزيابى اش از اقدام قطريها در  جذب بازيكنان ديگر كشورها بيان كرد: قانون فيفا اجازه اين كار را به قطريها داده است . ما نبايد به اين مسائل فكر كنيم و بايد روى بازى خودمان تمركز كنيم. تيم ملى فوتبال كشورمان هنوز هم بهتر از قطريها بازى مى كند. 

ملى پوش تيم ملى درباره وضعيت جسمانى خود گفت: در حال حاضر تمرينات خوبى انجام  مى دهيم و من هم در تمرينات خوب ظاهر شدم. اميدوارم بتوانم در بازى با قطر به تيم ملى كمك كنم. مهم برد اين بازى است و سعى مى كنم در موفقيت تيم ملى نقش داشته باشم. 

وى در پايان خاطر نشان كرد: به هر حال ارائه بازى خوب در دستور كارم است و اين موضوع به عنايت خدا بستگى دارد. 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار