با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد، مدیر امور فناوری این دانشگاه یزد تکریم و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد گفت: مدیریت امور فناوری یک مدیریت نو و جدید است و نیاز دارد که فرایندها و زیرساخت‌های آن ایجاد شود.

دکتر لطفی با بیان اینکه در مدیریت قبلی یک سری زیرساخت‌ هایی در بحث پژوهشکده‌ها، آزمایشگاه مرکزی، طرح‌های پژوهشی مرکز فناوری و ... ایجاد شده است، گفت: امیدواریم با توجه به ارتباط خوبی که مدیر جدید با حوزه فناوری دارد در مسیر پیشرفت به خوبی پیش برویم.
 وی با اشاره به اهمیت اولویت‌های توسعه دانشگاه گفت: باید در زمینه مباحثی همچون انرژی‌های نو، آب، معماری و گردشگری، سرامیک و... که هم استان پتانسیل انجام فعالیت در این زمینه‌ها را دارد و هم دانشگاه می‌تواند در این مسیر قدم بردارد، به صورت جدی برنامه‌ریزی شود.  
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد در پایان گفت: ارتباط دانشگاه با نهادهای بیرونی، ارتباط با صنعت، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، آزمایشگاه مرکزی و استفاده از دستگاه‌ ها برای درآمدزایی بیشتر و حرکت به سمت انجام طرح‌های ملی و... موضوعات مهمی در راستای ارتقای جایگاه دانشگاه هستند و در این جهت باید تلاش کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار