حرکت آمريکا به سمت وضعيت جهنمی + فیلم

نامزد انتخابات رياست جمهوری آمريکا از حزب جمهوری خواه گفت: آمريکا به سمت وضعيت جهنمی می رود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی در جمع هودارانش در شهر اورت در ايالت واشنگتن گفت:« ما می خواهيم در هفتاد روز آتی به شدت تلاش کنيم. ما می خواهيم در (انتخابات) اين ايالت به پيروزی برسيم و می خواهيم کاخ سفيد را برنده شويم.
ما می خواهيم کاخ سفيد را پس بگيريم. جمهوری خواهان به ايالت واشنگتن نمی آيند و وقتی من می خواستم به اينجا بيايم می گفتند که چرا می خواهم به اين ايالت بيايم زيرا جمهوری خواهان در اين ايالت به پيروزی نمی رسند. اما من می خواهم در اين ايالت به پيروزی برسم. ما در اين ايالت به پيروزی خواهيم رسيد. من فکر می کنم جمهوری خواهان می توانند در اين ايالت به پيروزی برسند. به همين علت است که به اين ايالت آماده ام. ما در ايالتهای مختلف برتر هستيم. ما در وضع بسيار خوبی قرار داريم. همه می دانند که علت اين برتری چيست. ما می خواهيم به پيروزی بزرگی برای مردم آمريکا دست پيدا کنيم. اين پيروزی برای مردم آمريکا خواهد بود. اين پيروزی برای همه شهروندان آمريکايی خواهد بود که صدای آنها شنيده نشده است و تعداد اين افراد نيز زياد است. اين پيروزی، پيروزی برای رأی دهندگان آمريکايی خواهد بود و نه نخبگان يا خبرنگاران يا لابی کنندگان يا گروههای دارای منافع خاص در سطح جهانی که مراقب سياستمداران آمريکايی هستند و درمقابل اين پشتيبانی، هرچه می خواهند به دست می آورند. اين افراد، همان کسانی هستند که پول لازم برای ستاد انتخاباتی رقيب مرا تأمين می کنند. آنها ميليون ها ميليون دلار به او (هيلاری کلينتون) پول می دهند. اين گروهها دارای منافع خاص، هيلاری کلينتون پرچين و چروک را در کنترل کامل خود دارند. باور کنيد، او کاملا تحت کنترل آنهاست. پيروزی ما، پيروزی مردم آمريکا خواهد بود.»
وی در ادامه افزود:« ما می خواهيم آينده جديد آمريکا را به وجود بياورند يعنی همان آينده ای که فرزندان ما واقعا شايستگی داشتن آن را دارا هستند. در چنين آينده ای، ميليونها کارگری که به حاشيه رانده شده اند به نيروی کار بازخواهند گشت. آنها بازخواهند گشت و بازگشت آنها با بازار کار ، سريع خواهد بود. جاده ها و پل ها و فرودگاههای در حال فروريختن آمريکا با زيرساختهايی جايگزين خواهند شد که کشور ما به آن نياز دارد و شايستگی داشتن آنها را نيز دارد. وضع زيرساختهای کشور ما، جهنمی است. نفرت دارم اين سخن را بگويم اما بايد به صراحت بگويم که کشور ما به سمت وضعيت جهنمی می رود. ما اجازه نخواهيم داد چنين اتفاقی رخ بدهد.»



 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.