با افزایش منابع،یارانه و تسهیلات پرداختی برای دانشجویان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری با بیان این که طی سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان یارانه و تسهیلات به دانشجویان پرداخت شداست گفت: امسال با افزایش منابع، این میزان تسهیلات به ۶۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته که جهش بسیار خوبی در ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان است.

یزدان مهر ادامه داد:برای دانشجویان دکترا 130 میلیار منابع در نظر گرفته شده است که با این وصف در دانشجو می تواند ماهانه 700 هزار تومان از صندوق رفاه دانشجویی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: امسال وام ویژه دانشجویان دکتری به همه دانشجویان روزانه غیربورسیه دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود، گفت: سطح متوسط وام ها ها تا سه برابر دوره های قبل افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات وفناوری تصریح کرد:مبلغ وام ودیعه مسکن در کلان شهرها به 15 میلیون تومان افزایش یافته و مبلغ وام های ضروری از ۱۰ تا ۳۰ میلیون افزایش یافته است.

یزدان مهر افزود:با فعال شدن فاز دوم سامانه ی سجاد مشکلات وصول مطالبات دانشجویی تا حدی رفع شده است و حدود 10هزار نفر میتوانند به این سامانه دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دانشجویی ، مسکن ، وام ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.