نماینده مردم کرمانشاه گفت: دو میلیارد تومان از حقوق‌های نجومی بازپس گرفته شده اما وضعیت حقوق ایثارگران نامشخص است.

نباید از موضوع حقوق‌های نجومی به سادگی عبور کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "قاسم جاسمی" نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، در صحن علنی امروز (چهارشنبه 10 شهریور ماه) اظهار داشت: قصد دارم بخشی از مطالبات مردم کرمانشاه را بیان کنم تا با یاری خداوند و مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پیگیر خواسته‌های مردم باشم.

وی افزود: کرمانشاه در طول 8 سال دفاع مقدس، دژ تسخیرناپذیر انقلاب اسلامی بوده و مردمان شجاع آن، با قومیت‌های مختلف جهاد و جان‌فشانی‌های بسیار نمودند. به راستی اگر دفاع مردم کرمانشاه و فرزندان آن‌ها نبود، اتفاق ناگواری می‌افتاد.

جاسمی ادامه داد: مردم کرمانشاه امیدوار بودند که مسئولان کشور، قدردان مجاهدت‌های آن‌ها باشند و به سرعت عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ ویرانگر را با مهیا ساختن زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری‌های کلان و تخصیص بودجه با اعتبارات جبران می‌کنند و آن‌ها را از فقر و بیکاری نجات می‌دهند اما متأسفانه تاکنون این مهم محقق نشده و به استان کرمانشاه توجه کافی صورت نگرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه، با بیان اینکه در استان کرمانشاه، شاخص‌های فقر، بیکاری و ناهنجاری‌های مختلف به اوج خود رسیده است، اظهار داشت:  همانطور که مردم کرمانشاه به رئیس جمهور اعتماد کردند و بیشترین میزان رأی خود را به او اختصاص دادند، انتظار داریم رییس جمهور نیز نسبت به وعده‌های خود اقدام جدی کند و با تأمین اعتبار و اجرای کامل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در 20 مهر ماه سال 90 اقدام عاجل را به عمل آورند. 

وی گفت: انتظار داریم نسبت به پیگیری مسائل بهداشتی، زیست‌محیطی، کنترل ریزگردها و اختصاص اعتبارات لازم، به بخش آموزش و کمک به تجهیز آن برای حفاظت از سلامت خود در مواجهه با طوفان گرد و غبار اقدامات لازم از سوی دولت صورت بگیرد.

جاسمی در ادامه یادآور شد: موافقت و تقدیم لایحه ایجاد منطقه تجاری قصرشیرین و منطقه ویژه توسط دولت و تصویب آن از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از دیگر مطالبات مردم کرمانشاه است. همچنین سپردن مدیریت‌های استانی براساس اصل شایسته‌سالاری و اجرای کامل امور ایثارگران و پرداخت حق و حقوق کسانی که در طول دفاع مقدس ساکن مناطق جنگی استان کرمانشاه بودند از دیگر خواسته‌های مردم است همچنین امیدواریم طرح محسنین در دستور کار دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم کرمانشاه متذکر شد: طبق اظهارات نوبخت سخنگوی دولت، دو میلیارد تومان از حقوق‌های نجومی بازپس گرفته شده، پس وضعیت حقوق ایثارگران چه خواهد شد؟ طبق نظر مقام معظم رهبری نباید از موضوع حقوق‌های نجومی به آسانی عبور کرد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مجلس ، جاسمی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
مسکن های نجومی چطور؟
آخرین اخبار