کرمان؛

جشن محلات شاد به سود زنان بی سرپرست

مدیر دفتر همیاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمان گفت: تاکنون، 12 برنامه‌ی جشن محلات شاد، در پارک‌های هدایت، قلعه‌دختر، شهید، نشاط، پردیس و شهربازی برگزار شده و تا مهرماه ادامه دارد.

جشن محلات شاد به سود زنان بی سرپرستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد ایلاقی با سپاس‌ از مجموعه هایی که در راستای فرهنگ‌سازی مسایل شهری، با شهرداری هم‌کاری می‌کند افزود: جشن محلات شاد، برای زنان و بچه‌های بی‌سرپرست نیز برگزار شده است؛ ضمن این‌که برگزاری جشن بزرگ کودکان نیز در دستور کار است.

وی از برگزاری جشن محلات شاد، در بازارچه‌ی محله‌ای خیابان ابوذر در هفته‌ی آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشن‌ها بروشورهایی مبنی بر پیام‌های شهروندی با هدف ماندگاری مطالب مهمِ مربوط به مسایل شهروندی در ذهن شهروندان، بین مردم توزیع و ضمن برگزاری مسابقات، جوایزی هم به شهروندان داده می‌شود.

مدیر دفتر همیاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری هم‌چنین درباره‌ی شهردارمحله‌هایی که برای آن‌ها حکم صادر شده است، گفت: برای شهردارمحله‌ها‌یی که در جهت راه‌اندازی انجمن‌های معتمدان محله‌ی خود اقدام کرده باشد، حکم شهردارمحله صادر شده است.

ایلاقی با اشاره به معرفی 9 نفر از معتمدان محله‌ی خود را در قالب انجمن معتمدان محله از سوی شهردارمحله‌ها خاطرنشان کرد: تاکنون با امضای شهردار محترم کرمان، برای 20 نفر از شهردارمحله‌ها که انجمن محله را تشکیل داده‌اند و در راستای اهداف دفتر همیاری و مشارکت‌های مردمی با این دفتر همکاری کامل و لازم را دارند، حکم صادر شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار