نمايندگان مجلس در يك نشست علني كليات طرح انتزاع كميته ملي پارالمپيك از المپيك را با 182 راي موافق، 13 مخالف و 3 راي ممتنع به تصويب رساندند.

استقلال مالي كميته پارالمپيكبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سايت كميته ملي پارالمپيك، پس از تأسيس كميته ملي پارالمپيك در تاريخ ۱۳۷۹/۱۱/۱۷، بودجه ساليانه اين كميته از طريق كميته ملي المپيك تأمين و پرداخت مي‌گرديد.

باتوجه به توسعه چشمگير كمي و كيفي و نتايج ارزشمند ملي و بين‌المللي كميته ملي پارالمپيك عملاً در جذب منابع مالي با محدوديت‌هاي مختلف مواجه گرديد و بر اين اساس از حدود يك دهه قبل تلاش جهت انتزاع و استقلال مالي بودجه به صورت مستمر از طريق دولت و مجلس شوراي اسلامي پيگيري گرديد.
 
اعلام موافقت با پيشنهاد كميته از سوي مجلس شوراي اسلامي و حمايت دولت از اين طرح در آينده موجب اطمينان از اجرايي شدن طرح‌ها و برنامه هاي پارالمپيك و حمايت از توسعه كمي و كيفي بيشتري از جامعه هدف را فراهم خواهد آورد.
 
كميته ملي پارالمپيك در آستانه اعزام كاروان منا به بازيهاي پارالمپيك ريو ۲۰۱۶ با ابراز تشكر صميمانه از دولت و نمايندگان محترم و بزرگوار مجلس شوراي اسلامي اين موفقيت را به دو فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، نابينايان و جامعه هدف صميمانه تبريك مي‌گويد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار