پرتابگر دیسک المپیکی کشورمان گفت:متاسفانه نتایج تیم ملی دوومیدانی در مسابقات المپیک فقط باعث آبروریزی بود و بس!

محمود صمیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت فعلی اش اظهار کرد: بعد از بازگشت تیم ملی دوومیدانی کشورمان از رقابت های المپیک 2016، تمریناتم را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی که هفته آینده در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود پیگیری کردم تا بتوانم نتایج مطلوبی را در این مسابقات کسب کنم.

نایب قهرمان یونیور سیاد جهانی دانشجویان در پاسخ به این سوال که با چه تیمی در مسابقات لیگ شرکت خواهد کرد، پاسخ داد: قرار است با تیم نفت تهران در مسابقات لیگ برتر باشگاه های دوومیدانی کشور شرکت کنم.

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان با اشاره به مشکلاتی که در دوومیدانی وجود دارد، گفت: باشگاهی وجود ندارد که قرارداد خوبی ببندد از طرفی فدراسیون هم ۷۰۰ هزار تومان حقوق می‌دهد که آن هم چند ماه عقب می‌افتد. با این شرایط مگر می‌توان روی مسابقه و تمرینات تمرکز داشت.

صمیمی درباره عملکرد دوومیدانی کشورمان در المپیک ریو اظهار داشت: دلایل زیادی در نتایج ضعیف ورزشکاران دخیل است که می شود اعزام دیر هنگام ورزشکاران به المپیک را یکی از علت های اصلی این نتایج ناامید کننده در ریو دانست، متاسفانه نوع حضورمان در مسابقات المپیک فقط باعث آبروریزی شد و بس!

وی ادامه داد: متاسفانه با بی برنامگی مجید کیهانی تیم ملی دوومیدانی یک روز پیش از آغاز سی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی ریودوژانیرو به کشور برزیل رسید و تنها ورزشکاران کمتر از 48 ساعت برای استراحت زمان داشتند،در چنین حالت و شرایطی بعید بود که دوندگان کشورمان بتوانند نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کنند.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت: در روز مسابقه هم کسی نبود که مرا هدایت کند، حتی کیهانی رئیس فدراسیون به خودش زحمت نداد تا بازی های من را از نزدیک تماشا کند.

وی درباره این که چرا از آنها مانند سایرین تقدیر به عمل نیامده است؟ اظهار داشت: در هر صورت این حرکت مسئولان فدراسیون نوعی توهین و بی احترامی به سایر ملی پوشان المپیکی کشورمان محسوب می شود و بهتر بود که فدراسیون به تمام ورزشکاران المپیکی به یک چشم نگاه می کرد و به طور برابر از آنها تقدیر به عمل می آورد، اما مسئولان فدراسیون در این حرکت ساده هم ناتوان بودند و نتواستند از پس انجامش بر آیند.

صمیمی در پایان یاد آور شد: به علت کم تجربگی کیهانی، زحمات چندین ساله تمام ورزشکاران کشورمان بر باد رفت،اکنون چه کسی باید پاسخگوی این نتایج ضعیف دوومیدانی در المپیک باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار