نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز، دشمن در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن بدنبال وارد کردن خدشه به اقتدار ایران در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی را امانتی الهی و پاسداری از آن را تکلیف و رسالتی خطیر توصیف کرد و اظهار داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجموعه سپاه مسئولیت سنگینی را در هدایت افکار پاسداران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، مصالح نظام و نیز پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و توجه به منویات و دغدغه های معظم له برعهده دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سال‌های اخیر موضوعات مهمی همچون استحکام درونی قدرت، استکبارستیزی، جهاد کبیر، انقلابی‌گری، نفوذ و تحریف حضرت امام(ره) را مورد اشاره و تاکید قرار داده‌اند که بیان این مسائل مبیّن عمق دغدغه معظم له نسبت به آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در شرایط حساس و پیچیده‌ای به سر می‌بریم، گفت: امروز دشمن عمق استراتژیک ما را هدف قرار داده و در صدد وارد کردن خدشه به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در سوریه، فلسطین، عراق، لبنان، غزه و یمن است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر استکبار جهانی پس از جنگ‌های سخت و نیابتی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و توطئه و تحریم در عرصه‌های مختلف راهبرد تعامل را در برابر ایران اسلامی در پیش گرفته که در این شرایط ایستادگی، شجاعت و برخورداری از بصیرت انقلابی راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمنان خواهد بود.

سعیدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مقوله «اشراف» در نیروهای مسلح، تصریح کرد: وقوف فرمانده و مسئول به عمق مأموریت رده تحت امر خود، آشنایی با آسیب‌ها، نواقص و مشکلات به‌طور واقعی و ملموس و انتقال تجربیات به نسل جوان، و ایجاد انگیزه برای رفع معایب و تقویت شاخص‌های برتری و نقاط قوت که منجر به افزایش راندمان کار می‌شود، از جمله فواید «اشراف» است.

ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری و معرفی سازمان‌ها و مدیران رشدیافته و موفق‌تر نمایندگی ولی فقیه، مبتنی بر رصد و پایش عملکرد وضعیت آنها برای الگونمایی رشد و تعالی و ترغیب سایر رده‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار