شهرکرد؛

نوزدهمین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری

نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان چهارمحال و بختیاری در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

دبیر نوزدهمین جشنواره شهید رجائی در چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در شاخص‌های عمومی، تخصصی، رعایت حقوق مصرف‌کننده و شهرستانی برگزار شد.

حبیب‌الله وفایی افزود: در این جشنواره، ادارات کل تأمین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در شاخص‌های عمومی و تخصصی انتخاب شدند.
 
وی اضافه کرد: همچنین بیمه سلامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی استان در زمینه شاخص‌های تخصصی، و آب و فاضلاب روستایی، آب و فاضلاب شهری و حفاظت از محیط زیست استان در شاخص‌های عمومی به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی گردیدند. 

وفایی ادامه داد: در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کننده نیز اداره کل آموزش و پرورش و شرکت گاز در سطح ممتاز، ادارات کل استاندارد و حمل و نقل در سطح عالی و ثبت احوال و منابع طبیعی و آبخیزداری استان در سطح خوب مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی همچنین گفت: شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و بیمه سلامت شهرستان اردل، آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی و شرکت گاز شهرستان بن، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و آب و فاضلاب روستایی شهرستان کیار، شبکه بهداشت و درمان، ثبت احوال و دانشگاه علمی کاربردی شهرستان لردگان هم به عنوان دستگاه‌های برتر شهرستانی معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.