رئیس هیات کبدی استان همدان گفت: یک دوره کلاس مربیگری پیشرفته ملی و بین المللی با مدرسی کیوال چاند سوتار در همدان برگزار می شود.

مربی هندی تیم ملی کبدی به همدان می آید

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود کوثری فرد اظهار داشت: فدراسیون کبدی با هدف ارتقاء سطح فنی مربیان داخلی و توسعه دانش روز مربیگری کبدی در ایران یکدوره کلاس مربیگری پیشرفته مربیان ملی و بین المللی را با مدرسی کیوال چاند سوتار سرمربی تیم ملی و مدرس بین المللی طی روزهای ۱۲ تا 15 شهریورماه در همدان برگزار می شود.

 وی افزود: در این دوره 50 مربی آقا و خانم فعال کبدی استان با علم روز و قواعد کوچینگ حرفه ایی آشنا خواهند شد.

 محمود کوثری فرد اظهار کرد: کیوال چاند سوتار علاوه بر ارائه مطالب تئوری در این کلاس مسائل عملی را برای مربیان و بازیکنان همدانی در حین تمرین اجرا خواهد کرد تا مربیان حاضر در کلاس از نحوه تمرینات این مدرس بین المللی استفاده لازم را ببرند.

 وی تصریح کرد: حضور دو تیم از همدان در لیگ برتر و حضور ورزشکاران همدانی در تیم ملی فدراسیون را متقاعد کرده است تا بتوانیم از تجارب ارزنده این مربی در همدان استفاده کنیم.

 رئیس هیات کبدی استان همدان گفت: در پایان این کلاس به افرادی که در این دوره شرکت می کنند گواهی شرکت در کلاس پیشرفته اهداء می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.