رئیس جمهور افغانستان از رئیس تیم انتخابات دفتر یوناما خواست که در تقسیم حوزه‎های انتخاباتی و سیستم تک‎کرسی،‌ با این کشور همکاری کند.

سازمان ملل در تقسیم حوزه‎های انتخاباتی و سیستم تک‎کرسی با افغانستان همکاری می‎کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور افغانستان از رئیس تیم انتخابات دفتر یوناما خواست که در زمینه تقسیم حوزه های انتخاباتی و سیستم تک کرسی،‌ این کشور را همکاری نماید که این درخواست با موافقت این سازمان روبه رو شد.
 
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، عصر دیروز با تیم انتخابات دفتر سیاسی سازمان ملل متحد( یوناما) در افغانستان تحت ریاست پرنیلا کاردیل، در ارگ دیدار کرد.
 
رئیس جمهور غنی و رئیس تیم انتخابات دفتر یوناما، در خصوص آمادگی‌ها و همکاری‌های انتخابات آیندۀ ولسی جرگه و شوراهای ولسوالی‌ها بحث و تبادل نظر کردند.
 
رئیس جمهور کشور از تیم تخنیکی انتخابات دفتر سیاسی سازمان ملل متحد برای افغانستان، خواست که در زمینۀ تقسیم حوزه‌های انتخاباتی و سیستم تک کرسی، افغانستان را همکاری نماید.
 
پرنیلا کاردیل رئیس بخش تخنیکی انتخابات یوناما، به منظور بهتر برگزار شدن انتخابات آینده، به رئیس جمهور وعدۀ هرگونه همکاری سپرد.
 
محمد اشرف غنی، به منظور انسجام بهتر کار با تیم تخنیکی انتخابات دفتر سیاسی سازمان ملل متحد برای افغانستان، یک هیئت تخنیکی را موظف کرد، تا در این زمینه با تیم تخنیکی انتخابات یوناما مذاکره نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.