جانشين رئيس پليس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعيت تردد كاميون ها از ساعت 06:00 تا 22:00 خبر داد.

تردد وسائل نقليه سنگين در معابر بزرگراهی منوط به اخذ مجوز است/اعمال محدوديت های جديد از مهر ماهسرهنگ حسن عابدی جانشين رئيس پليس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تردد وسائل نقليه سنگين در روزهای عادی هفته از ساعت 22:00 تا 06:00 صبح روز بعد و در تعطيلات از ساعت 24:00 تا 6:00 صبح روز بعد در معابر بزرگراهی بلامانع است؛ البته تردد در تونل ها و گذر از عرشه پل طبقاتی صدر در طول شبانه روز برای اين وسائل نقليه ممنوع است.

وی افزود: تردد آن دسته از وسائل نقليه سنگين كه حامل مواد دارويی، مواد فاسد شدنی و سوختی هستند با داشتن مجوز در هر ساعت از شبانه روز بلاملانع است.

جانشين رئيس پليس راهنمايی و رانندگی تهران بزرگ بيان كرد: از اول مهر ماه همزمان با افزايش حجم ترافيك در ساعات پيك هم به همكارانمان ابلاغ می كنيم كه محدوديت های تردد را در بعضی از ساعات به تناسب ترافيك برای آن دسته از رانندگان وسائل نقليه سنگين كه مجوز تردد 24 ساعته دارند را اعمال كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
از این تقاطع غیر هم سطح (پل ) می توان برای ورود ایمن به شهرک صنعتی شماره ۳ اراک _ خیرآباد و شهرجدید امیرکبیر استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
ساخت تقاطع غیرهم سطح خیرآباد در کنار جاده اصلی اراک _ قم برای کاهش تصادفات
آخرین اخبار