کرمان؛

حضور مدیران درجمع نمازگزاران تبلیغی برای دین است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان خواستار حضور جدی تر مدیران در جمع نمازگزاران مساجد استان شد.

حضور مدیران درجمع نمازگزاران تبلیغی برای دین استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری با اشاره به اینکه اهمیت فریضه الهی نماز نباید دست کم گرفته‌شود گفت: بعضی‌ها نماز اول وقت ونماز جماعت را به بهانه خدمتگزاری به مردم رها می کنند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه این تصور که در حال خدمت به مردم هستیم و نیازی به شرکت در اجتماعات مردم نیست افزود: این تصور شرعا و عرفا اشکال دارد و مردم دوست دارند مدیران خود را در صفوف نماز جماعت ببینند.

آیت الله جعفری اظهار کرد: مدیران باید هرشب در یک مسجد حضور یافته و در جمع مردم نماز جماعت خود را اقامه کنند و این نوعی تبلیغ دین محسوب می‌شود.

آیت‌الله جعفری با اشاره به اینکه شرکت در نماز جماعت باعث برکت در کارها می‌شود گفت: البته این تصور هم پیش آمده که هر کس نماز می‌خواند آدم متدینی است اما امام صادق می‌فرماید فریب رکوع و سجود‌های طولانی را نخورید و ملاک انسان با‌ایمان صداقت، امانتداری و راستگوئی او است.

وی با تاکید بر شرکت در اجتماعات مذهبی مردم بویژه نماز جماعت خاطر‌نشان کرد: مشکلات مردم را در صفوف نماز جماعت بررسی و رسیدگی کنید و خدمت واقعی باید در راستای توسعه و گسترش دین خدا باشد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار