مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تجلیل از فعالان عرصه ازدواج در جشن پیوند آسمانی در هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تجلیل از فعالان عرصه ازدواج در جشن پیوند آسمانیرسول منعم در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج اظهار کرد: ازدواج جوانان یک امر مقدس است و باید سعی شود در زمینه ترویج فرهنگ ازدواج آسان با انجام کارهای فرهنگی زمینه ازدواج آسان جوانان فراهم شود.

وی گفت: ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س
(نمونه کامل یک ازدواج موفق و الگو برای همه جوانان است که باید سعی شود در این زمینه الگوهای خوب رابه زوج‌های جوان معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در هفته ازدواج از فعالان عرصه ازدواج و کسانی که در این امر مقدس همکاری دارند تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون 19 دستگاه‌ وظیفه دارند در بحث ازدواج جوانان ورود پیدا کنند؛ گفت: ازدواج اسان، پایدار و آگاهانه شعار هفته ازدواج است.

منعم تأکید کرد: با وجود مشکلات مالی، برنامه‌های خوبی با همکاری موسسات مردم نهاد و فرهنگی برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی گفت: راه اندازی مجمع خیرین ازدواج از اقدامات خوب فرهنگی در راستای کمک به امر ازدواج جوانان بوده که در همه شهرستان‌ها باید این مجمع با همکاری خیرین تشکیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال برنامه های خوبی در حوزه ازدواج جوانان انجام شد که یکی از آنها برگزاری جشن ازدواج 100 زوج جوان در ماه گذشته بود.

وی گفت: همه دستگاههای دولتی و تشکل های مردم‌نهاد و غیر دولتی باید برای حل مشکلات جوانان به میدان آیند و از تمام ظرفیت‌ها برای حل مسکلات ازدواج جوانان استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.