اینستاگرام روز گذشته از قابلیت جدید خود برای کاربران ios خبر داد.

ویژگی جدید اینستاگرام برای نسخه iosبه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام روز گذشته از قابلیت جدید خود برای کاربران ios خبر داد. از این پس کاربران نسخه ios اینستاگرام می توانند بر روی عکس ها و ویدئوهایی که بر روی فید آنها قابل مشاهده است، زوم کنند.

در ویدئویی که اینستاگرام منتشر کرده است نشان داده می شود که کاربر می تواند با انتخاب تصویر یا فیلم و قرار دادن انگشتان خود بر روی آن و کشیدن آن به گوشه ها، زوم دلخواه خود را ایجاد کند و از این قابلیت جدید لذت ببرد.

طبق اعلام اینستاگرام، قابلیت زوم یکی از ویژگی های بوده است که در بین 500 میلیون کاربر اینستاگرام بیشترین درخواست را داشته است. این قابلیت در حالی برای کاربران نسخه ios اینستاگرام فراهم شده است که کاربران اندرویدی این اپلیکیشن برای استفاده از آن باید چند هفته ای منتظر بمانند.

گفتنی است؛ اینستاگرام هفته پیش نیز قابلیت دیگری به نام stories به سرویس خود اضافه کرد که کاربران می توانند عکس ها و ویدئوهای روزانه خود را در قسمت stories  آپلود کنند. این تصاویر و ویدئوها بصورت اسلایدشو نمایش داده می شوند و  بعد از 24 ساعت پاک می شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.