یک گروه سرمایه گذاری قصد دارند گلخانه های بزرگی در شهرستان منوجان در زمینی به وسعت500 هکتار احداث کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان جلسه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خصوص کشت محصولات گلخانه‌ای و سرمایه گذاری در منوجان با حضور فرماندار برگزار شد.

در این نشست خانم نجمه حیدری مدیر سرمایه‌گذاری گروه تجاری نیکاتیس گفت: شرکت نیکاتیس در پروژه های کوچک ورود پیدا نمی کند و پروژه های قابل اجرا و مد نظر این شرکت ۵۰۰ هکتار به بالا است.
نجمه حیدری گفت: برای اجرای این پروژه در منوجان همکاری و یکپارچگی مسئولین این شهرستان الزامی است.
وی با بیان اینکه سفر ما در منوجان بحث اراضی است ، خاطرنشان کرد ؛ این شرکت نیاز به اعتبارات دولتی ندارد و محصولات گلخانه ای که این شرکت در نظر دارد محصولات خاصی است.
فرماندار منوجان هم در این جلسه با اشاره به وضعیت بحرانی آب های زیرزمینی این منطقه ، گفت : این شهرستان خاک حاصلخیزی دارد و بادهایی که موجب تخریب محصولات می شود در منوجان وجود ندارد.

ایوب فلاحی با توجه به موجود بودن ظرفیت نیروی انسانی خوب در شهرستان افزود:در بحث اراضی مورد نیاز مشکل قانونی وجود ندارد.
فلاحی با بیان اینکه زمین و آب ملزوم هم هستند ، اظهار کرد :دو اراضی پیشنهاد می شود که یکی از مسیر قلعه گنج به منوجان تحت عنوان سفید لردکی و دیگری از مسیر کهنوج به منوجان است.
ایوب فلاحی فرماندار منوجان مصوبات این نشست را به این شرح اعلام کرد :
1 ظرف دوهفته آینده اراضی مورد نیاز انتخاب و به فرمانداری ابلاغ شود ، 2 مقدمات واگذاری اراضی و تخصیص آب انجام شود.
و قرار بر این شد که هیئت تخصصی با محوریت اتاق بازرگانی صنعت معدن تجارت و فرمانداری از منطقه بازدید و ظرفیت موجود شناسایی و نسبت به واگذاری سیر مراحل قانونی اقدامات لازم صورت گیرد.
انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار