سه سارق كه با راه اندازی گشت نامحسوس پليس راهنمايی و رانندگی از يك شهروند اخاذی کرده بودند دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی 15 میلیون ریال از وی توسط سه نفر كه خود را به عنوان گشت نامحسوس پلیس راهور ناجا معرفی كردند، موضوع و روند شناسایی این افراد به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

وی با اشاره به اینكه ماموران کلانتری طی بررسی گفته های مالباخته و تجسس در نحوه انجام سرقت،كمتر از 12 ساعت به سرنخ های دست یافتند كه منجر به شناسایی سارقان شد گفت:این متهمان با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات هوشمندانه دستگیر و به منظور بازجوئی به كلانتری منتقل شدند.

وی افزود: سارقان اخاذ که افاغنه غیر مجاز بودند در تحقیقات اولیه ماموران منکر هرگونه سرقت بودند اما در نهایت با بازجوئی های انجام گرفته به جرم خود مبنی بر راه اندازی یک دستگاه خودرو 405 به عنوان گشت نامحسوس پلیس راهور و دریافت مبلغ 15 میلیون ریال از مالباخته اقرار کردند.

سرهنگ روانبخش خاطر نشان کرد : خودرو سارقان توقیف و3 سارق اخاذ جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی وخودرو توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار