جانشين انتظامی رودبارجنوب از دستگيری يك شرور سابقه دار در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ،سرگرد ناصر كوهستانی گفت: در پی وقوع چندین فقره شکایت مبنی بر این که فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و با انجام اقداماتی همچون زورگیری، حمل سلاح غیرمجاز، شرارت واعمال رعب آور در سطح شهرستان موجب اختلال در آرامش شهروندان شده است، ماموران پلیس امنیت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با اشرافیت كامل اطلاعاتی توانستند این شرور را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و شرارت های خود از جمله سرقت مسلحانه، حمل سلاح غیر مجاز، راهبندی و زور گیری، خرید و فروش مواد مخدر و...اعتراف کرد.

سرگرد كوهستانی در پایان با اشاره به این كه این شرور پس از دستگیری و سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شد، خاطرنشان کرد : اشرافیت اطلاعاتی، از اولویت های پلیس در حوزه استحفاظی است و پلیس با اقتدار كامل اجازه نخواهد داد مخلان نظم و امنیت ، آسایش و آرامش مردم را بهم بزنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار