مدیر تیم ملی ایران گفت: از پیروزی ایران بسیار خوشحالم و مطمئنم که پیروزی حق ما بود.

پیروانی:خوشحالم که پیروز میدان شدیم
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی کشورمان مقابل قطر در جمع خبرنگاران، گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند ما موقعیت گل بهتری داشتیم و خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. قطر هم تیم خوبی دارد اما بازیکنان ما هم خوب بازی کردند و هم گل زدند.

وی درباره اعتراض کی‌روش به داوری، تصریح کرد: هر دو تیم اعتراض داشتند، اتفاق آخر بازی را هم قطر شروع کرد. مگر می‌شود ما گل بزنیم، دعوا را هم شروع کنیم؟ بچه‌های ما واقعاً زحمت کشیدند و فقط خوشحالی کردند و کار غیراخلاقی هم انجام ندادند. فیلم بازی وجود دارد. 

مدیر تیم ملی فوتبال ایران درباره صحبت‌هایی که برخی از خبرنگاران قطری داشتند مبنی بر اینکه نکونام دعوا را شروع کرده، عنوان کرد: اگر ما قطر برویم و در ‌آن لحظه چنین  اتفاقاتی بیفتد شمای خبرنگار هم سؤالاتی را از ما می‌پرسید که به نفع کشور خودمان باشد. من می‌گویم قطر این درگیری را شروع کرد. نکونام بغل‌دست من بود مطمئن باشید هیچ کاری انجام نداد واتفاقی نیفتاد. تعجب می‌کنم آنها چنین صحبتی را مطرح کردند.

پیروانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما چرا اعتراض داشتید، گفت: من اگر اعتراض کردم به خاطر وقت تلف کردن بود و  اتفاق خاصی نیفتاد. 

وی همچنین درباره داوری یادآور شد: داوری تلاش خود را کرد و زحمت خود را کشید اما بهتر بود تمرکز زیادی روی بازی انجام می‌داد، حالا ما باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی با چین باشیم. چین تیم خوبی است وقتی توانسته بعد از اینکه 3 بر صفر عقب بوده 2 گل بزند نشان می‌دهد تیم قدرتمندی است. من از تماشاگران هم تشکر می‌کنم و بارها گفته‌ام که آنها یار فیکس دوازدهم ما هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار