نویسنده «به خانه بر می‌گردیم» در تازه ترین اثر خود تاریخ شهربانی را بازگو می‌کند.

کامران پارسی نژاد، نویسنده در خصوص کارهایی که هم اکنون بر روی میز کاری خود قرار داده به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون نگارش طرح 3گانه‌‎ای را در برنامه کاری‌ام قرار داده‌ام که به نوعی بازگوکننده تاریخ شهربانی در قالب رمان خواهد بود.

وی افزود: این طرح تاریخ سیاسی _امنیتی ایران در دوره رژیم پهلوی را بازگو می‌کند و حول محور آنچه در شهربانی اتفاق افتاده و بازتاب آن در زندان‌های آن دوره نوشته می‌شود.

این نویسنده اظهار داشت: من انتشار طرح 3گانه‌ام را به موزه عبرت پیشنهاد دادم و آنها نیز با توجه به اینکه موضوع اثر با تاریخ شهربانی و زندان‌ها ارتباط دارد از این پیشنهاد استقبال کردند. بنابراین انتشارات موزه عبرت این طرح را منتشر می‌کند.

پارسی نژاد ادامه داد: هنوز عنوانی برای این طرح 3گانه که در برنامه کاری‌ام قرار گرفته مشخص نکرده‌ام اما به طور حتم عناوین جلدهای آن با هم ارتباط خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «جستاری در ادبیات غرب» نیز به احتمال زیاد تا 3 ماه دیگر منتشر می‌شود.

یادآور می‌شود پارسی نژاد تا به امروز کتابهایی با عناوین «خورشید می‌ماند: روایتی داستانی از زندگی شیخ بهایی»، «شهید مدرس»، «هویت شناسی ادبیات و نحله‌های ادبی معاصر»، «طرح داستان»، «نقد و بررسی آثار جمال زاده»، «خورشید درآتش»، «رؤیای شریف»، «روزنه»، «کرمها هم در لجنزار می‌میرند»، «نیمه نارنج»، «عروس جنوب»، «شوریدگی»، «یک کاروان صد منزل»، «فرصتی برای شیخ»، «داستان معاصر»، «داستان نویسان معاصر»، «پیرامون جریان ادبی غرب» و «پیرامون اندیشه های فلسفی شیخ بهایی» را روانه بازار کتاب کرده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.