امداد گران هلال احمر مازندران تا ظهر به بیش از 700 خانوارخدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طوفان و بارش شدید امروز 36 گروه امدادگر هلال احمررا پای کار کشاند تا به 735 خانوار آسیب دیده خدمات دهند.

فخاری با بیان اینکه این طوفان به منازل11 شهرستان از جمله محمودآباد، قائمشهر،آمل، نور،بابل سوادکوه شمالی و بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ساری خسارت وارد کرد افزود: 136 امداد گر این جمعیت به 3هزار و 307 آسیب دیده تا ظهر امروز خدمات اسکان ، تخلیه آب منازل و توزیع نایلون برای پوشش سقف هاارائه کردند.

وی به استقراربیشترین گروه امدادی در شهرستان قائمشهربا توجه به حجم خسارت اشاره کرد و افزود: امدادگران درعملیات امروز به 470 خانوار متشکل از 2هزارو 115 نفر خدمات رسانی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران هم با بیان اینکه میزان خسارت های بارش و طوفان اخیراستان در حال برآورد است وتاکنون تلفات جانی در مازندران گزارش نشده به شهروندان و مسافران توصیه کرد از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیرهای سیل‌گیر، شنا در دریا و به دامداران هم خودداری ازچرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.