امام جمعه موقت یزدگفت:رسیدگی به نیازهای مردم در حوزه اقتصادی بسیار ضروری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛امام جمعه موقت یزد گفت: رسیدگی به نیازهای مردم در حوزه اقتصادی بسیار ضروری است و این عمل موجب افزایش اعتماد آحاد مردم ولایی و انقلابی ما به مسئولان و دولتمردان است .
 
  حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی افزود: با بیان اینکه مسئولان اجرایی با رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم برای جلب اعتماد آنها به نظام و انقلاب تلاش کنند گفت: مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی دارند که حل و فصل آنها نیازمند عزم جدی و همگانی است.

  امام جمعه موقت یزد در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با مسئولان و دولتمردان گفت: باید برای حل مسائل مردم بیش از گذشته تلاش کرد.

وی ادامه داد: طبق توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وظیفه همه است که خیلی جدی وظایف خود را در قبال مردم و جامعه اسلامی انجام دهند که این عمل موجب اعتماد سازی بیشتر است .

وی در ادامه با انتقاد از برگزاری برخی برنامه های فرهنگی و هنری در استان، نظارت و رسیدگی به آنها را خواستار شد و گفت: برگزاری اینگونه مجالس بر خلاف ارزش های نظام و انقلاب اسلامی است.

آیت اللهی همچنین به سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه اشاره و از مردم و خانواده ها خواست تا در راستای اهداف ائمه اطهار (ع) در این موضوع مهم حرکت کنند.

وی همچنین به زندگی ، شخصیت و فضائل و مناقب حضرت امام جواد (ع) اشاره و ضمن تسلیت شهادت این امام همام بر تداوم راه نورانی ایشان تاکید کرد.

خطیب نمازجمعه شهر یزد سالروز یوم الله 17 شهریور و شهادت آیت الله قدوسی را گرامی داشت و در مورد نقش آنها در انقلاب اسلامی به تفصیل مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.