امام جمعه قزوین از نمایندگان مجلس خواست قراردادهای نفتی را بررسی کنند تا خسارتی به مردم نرسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمبن عابدینی گفت: دشمنان ماجرایی مانند قرار دادهای مشکوک و شتاب زده نفتی را برای ما پیش بینی کرده اند که خسارت هایی را برای اقتصاد مردم وحیثیت انقلاب به وجود می آورد .

تاکید بر بررسی قراداهای نفتی در مجلس

وی از نمایندگان مجلس خواست این موضوع را طوری پیگری کنند که خسارتی برای ملت نداشته باشد .

امام جمعه قزوین با اشاره به برجام گفت : آخرین تجربه تلخ بد عهدی و پیمان شکنی دشمن قصه پر غصه برجام بود .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در نماز جمعه این هفته افزود : تجربه های مکرر تاریخ معاصر گواه خیانت ، دروغ ، نفاق و بدعهدی های دشمنان اسلام است که آخرین تجربه تلخ ما از این پیمان شکنی موضوع برجام بود .

نماینده ولی فقیه در استان گفت : تمام کسانی که برای برجام دست و پا می زدند و به دشمنان اعتماد کردند حالا امروز در پیشگاه مردم و خدا شرمسار هستند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : کسانی که بصیرت داشتند ، گفتند که نه تنها در برجام چیزی نصیب ما نشد بلکه دشمن بعضی چیزها را هم از ما ربود .

وی با اشاره به روز 17 دشهریور گفت : در این روز سربازان رژیم شاهنشاهی مردم را نشانه گرفتند و با گلوله به خاک و خون کشیدند و این اوج ظلم رژیم دست نشانده آمریکا است  .

امام جمعه قزوین به سالروز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیسعلی دلاوری اشاره کرد و گفت : بعضی از افراد فریب دشمن را خورده اند و می گویند دیگر اسم دشمن را نیاورید.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به آیه قرآن افزود : دشمن همیشه هست وباید با آن جنگید فقط جنگ درونی است که باید تبدیل به وحدت شود .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به ظلم عربستان به زائران خدا در روز عید قربان گفت : آنها در مقابل خدا ایستاده اند و این باعث شده که امسال زائران ایرانی در آنجا حضور نداشته باشند .

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج خضرت علی (ع ) و حضرت فاطمه  افزود : باید زندگی این زوج را از لحاظ مهریه ، روابط انسانی ، اقتصاد ،تکریم خانواده و فرزندان الگو قرار داد .

امام جمعه قزوین اضافه کرد : ورود فضای مجازی و ماهواره ها در خانواده باعث تاخیر در ازدواج و سست شدنه بنیان خانواده شده است .

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ضمن تسلیت  شهادت امام جواد (ع) به احادیثی از این امام اشاره کرد و گفت : امر به معروف و نهی از منکر دو مخلوق از مخلوقات خداوند هستند و هرکس منکر را تقویت کند و معروف را سبک شمارد خداوند او را خوار می کند .

انتهای پیام/


برچسب ها: تاکید ، بررسی ، قرارداد ، نفتی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار