شطرنج‌باز اصفهانی در المپیاد جهانی شطرنج که به میزبانی آذربایجان به انجام می‌رسد، شرکت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهل‌ودومین دوره المپیاد جهانی شطرنج به میزبانی آذربایجان برگزار شده و تیم ملی شطرنج کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

شاهین زنگنه تنها نماینده شطرنج استان اصفهان است که به همراه 9 ورزشکار دیگر از کشورمان راهی آذربایجان شده‌اند تا به مصاف رقیبان خود از سراسر جهان بروند.

زنگنه نخستین ورزشکار اصفهانی است که به درجه استاد بین‌المللی شطرنج دست پیدا کرد و برای افزایش امتیازات و ارتقا به درجه استاد بزرگی تلاش می‌کند.

ساراسادات خادم الشریعه، آتوسا پورکاشیان، میترا حجازی‌پور، غزل حکیمی‌فرد و هما علوی در بخش بانوان و پرهام مقصودلو، احسان قائم مقامی، علیرضا فیروزجا و آرین غلامی به همراه زنگنه ترکیب تیم مردان ایران را برای حضور در المپیاد جهانی شطرنج تشکیل می‌دهند.

المپیاد جهانی شطرنج با حضور سه هزار بازیکن در دو بخش مردان و بانوان از روز جمعه آغاز شده و تا 23 شهریورماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در این رقابت‌ها طی یازده دور و در دو بخش آزاد و بخش بانوان به مصاف هم می‌روند تا در نهایت برندگان کاپ همیلتن ـ راسل در بخش آزاد و کاپ ورامنچیگ در بخش بانوان مشخص شوند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.