نوشت‌ افزار مورد نیاز دانش ‌آموزان و دانشجویان با تخفیف ویژه اتحادیه صنفى از 15 شهریور ماه در شیراز عرضه می‌ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی استان فارس حسین بهزادنیا رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ‌التحریر شیراز گفت: اصناف ازجمله بازوان اجرایی دولت در تنظیم بازار هستند و بر این اساس، نوشت ‌افزار مورد نیاز دانش ‌آموزان و دانشجویان در قالب استفاده از ظرفیت اتحادیه ‌ها و واحد های صنفی تأمین ‌شده که در بخش لواز م‌التحریر هیچ کمبودی وجود ندارد و توزیع گسترده آن از 15شهریورماه آغاز و تا 15 مهرماه ادامه دارد.
وی افزود: میزان تولیدات لوازم ‌التحریر داخلی افزایش پیدا کرده و از سویی کیفیت آن‌ ها نسبت به گذشته بهبود یافته است در همین راستا شاهد تمایل والدین و دانش‌ آموزان نسبت به حمایت از تولید داخلی و مصرف آن هستیم.
بهزادنیا بابیان اینکه کشور چین رقیب سرسخت محصولات داخلی است تصریح کرد: قیمت لوازم‌التحریر چینی نسبت به تولیدات داخلی پایین‌تر نیست.
وی به آسیب ‌های استفاده از کالاهای قاچاق ازجمله کالاهاى چینی اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از این کالاها علاوه ‌بر اینکه به تولید داخلی لطمه می‌زند، مواد شیمیایی مصرفی در تولید این کالا ها برای داشتن ظاهری براق به‌ طور قطع برای کودکان مضر است.
بهزادنیا با بیان اینکه قیمت لوازم‌ التحریر در طرح فروش فوق ‌العاده متعارف است و اکثر فروشندگان لوازم ‌التحریر که مجوز صنفی دارند در فروش فوق‌العاده ورود پیدا کردند، تصریح کرد: قیمت لوازم ‌التحریر مناسب شده است و مردم می ‌توانند با خیال راحت اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.
بهزادنیا خاطر نشان کرد: آن دسته از واحد های دارای پروانه کسب که تمایل به شرکت در فروش فوق ‌العاده را دارند می ‌توانند با مراجعه به اتحادیه درخواست خود را ارائه دهند و برنوشته فروش فوق ‌العاده پاییزه ستاد دائمى فروش‌ های فوق‌ا لعاده اتاق اصناف مرکز استان فارس را تحویل گیرند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ‌التحریر شیراز در مورد مزایاى طرح فروش فوق ‌العاده پاییزه ویژه بازگشایى مدارس توسط اصناف در سطح شهر شیراز تصریح کرد: با توجه به پراکندگى فروشگاه ‌ها در سطح شهر امکان دسترسى آسان و استفاده تمام مردم از فروش فوق ‌العاده وجود دارد و از سوى دیگر فروشندگان کالا بعد از پایان طرح پاسخگوى شکایات احتمالى مردم هستند و نظارت ویژه در زمینه قیمت و کیفیت کالا از سوى بازرسان اتحادیه وجود دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار