سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت:کار ما هنوز در رقابت های لیگ تمام نشده چرا که به دنبال تکرار عنوان قهرمانی در لیگ باشگاه های جهان هستیم.

حسن رنگرز پس از عنوان قهرمانی در رقابت های مرحله اول لیگ باشگاه های کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:رقابت های فصل نخست رقابت های لیگ به لحاظ کمی و حضور تیم های شرکت کننده واقعاً عالی بود از نظر کیفی هم شرایط نسبتاً خوبی داشت که خوشبختانه با یک کار گروهی توانستیم بار دیگر به موفقیت برسیم.
رنگرز تصریح کرد:البته کار برای ما تمام نشده چرا که در مهرماه رقابت های فصل دوم را پیش رو خواهیم داشت که باید برای حضور موفق در این رقابت ها نیز با همه توان تلاش کنیم تا در نهایت بار دیگر قهرمان لیگ باشگاه های ایران شویم.
دارنده مدال طلای جهان تاکید کرد:از همان ابتدا که تیم را برای حضور در لیگ جمع و جور کردیم به دنبال حضور قدرتمند و تکرار عنوان قهرمانی در لیگ باشگاه های جهان بودیم که امیدوارم در آبانماه و در کشور مجارستان هم بتوانیم موفقیت دیگری را رقم بزنیم.
رنگرز در خاتمه خاطرنشان کرد:شاید فرصت مناسبی باشد که از همه مردم خوب لرستان به خاطر میزبانی شایسته ای که داشتند تشکر ویژه ای داشته باشم و همچنین قدرانی می کنم از مسئولان بیمه رازی که برای ورزش اول کشور ارزش بالایی قائل هستند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار