مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: روز صنعت چاپ فرصتی است برای یادآوری و گرامی داشتن خدمات خانواده بزرگ صنعت چاپ، چرا که محصولات این صنعت در زندگی ما جاری و ساری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرابی در حاشیه از چاپخانه روزنامه قدس و خراسان با تاکید برآنکه صنعت چاپ در استان خراسان رضوی افتخارات خوبی را نسبت به دیگر استانها دارد گفت: در فضایی که همه دچار مشکلات آسیبهایی هستند این استان در شرایط و موقعیت مطلوبی به نسبت سایر استانها قرار دارد که این نشان از همت والای کارکنان است.

وی گفت: چاپخانه روزنامه خراسان و قدس به دلیل چاپ روزنامه، نشریات استان و کتابهای متعدد به لحاظ کمی و کیفی از جایگاه ویژه قابل قبولی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: فرصت رویداد 2017و معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ جهان اسلام بهانه خوبی است که بتوان ظرفیت عظیم این صنعت را به جهانیان معرفی کرد و این امتیازی است که در نظام جمهوری اسلامی صنعت چاپ را فرهنگی معرفی میکنند چرا که این صنعت با فرهنگ مردم درارتباط است.

ریس اتحادیه صنعت چاپ استان خراسان رضوی درادامه گفت:چاپخانه روزنامه خراسان و قدس در حوزه چاپ از موقعیت خوبی برخوردارهستند امیدوارم با برنامه ریزی همیشه سرآمد باشند.

علی مغانی افزود: اگر قرآن به عنوان دین کامل معرفی شده و یا فردوسی آوازه معروفیتش در جهان پیچیده، تنها به وسیله کتاب بوده است و اینها همه دست رنج این بزرگ مردان است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.