نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت فضای مذهبی جامعه بسیار اثر گذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های این نهاد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهایی است که به دستور حضرت امام(ره) برای تحقق اهداف بلند و تاثیرگذار در زمینه گسترش معارف دینی تاسیس شده است.

وی افزود: نقش سازمان تبلیغات اسلامی در مدیریت فضای مذهبی جامعه بسیار اثر گذار است اما با توجه به انتظارات فراوان از این نهاد و ماموریت های محوله آن، انتظار پشتیبانی مالی و اجرایی بیشتری از دولت هست تا بتواند این سازمان نقش کارآمد خود را ایفا نماید.

عضو خبرگان رهبری با تمجید از خدمات اداره تبلیغات اسلامی کاشان در مدیریت مجامع مذهبی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت دینی شهرستان در حوزه هیئات مذهبی، مبلغان دینی، جامعه مداحان، مساجد، ائمه جماعات و نسل جوان پویا و فعال، شرایط کنونی اداره تبلیغات اسلامی پاسخگوی این نیازها نیست.

آیت الله نمازی ضمن تمجید از خدمات و تدبیرهای حجت الاسلام اروجی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان اصفهان در طی مدت تصدی مسئولیت در استان اصفهان بیان داشت: از زمان حضور جنابعالی شاهد تحولات خوبی در سطح استان هستیم و امید است با همین اتکال و توان در مقابل انحرافات بایستید و اسلام ناب را معرفی نمایید.


امام جمعه کاشان با اشاره به درخواست انتقال رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ابراز داشت: حجت‌الاسلام حسینی در طی مسؤولیت خود در این سمت، عملکرد خوب و خدمات روشنی داشته است و شرایط کاشان همچنان نیازمند فعالیت و مدیریت ایشان است اما خواستار پشتیبانی بیشتر از فعالیت های این اداره هستم.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن ابلاغ سلام خود به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خواستار پشتیبانی جدی از اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ردیف دفاتر استانی هستیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در طی دوران مسؤولیت خود، و تبیین شرایط فعلی سازمان در حوزه فرهنگی و اداری مالی، هم افزایی دفاتر ائمه جمعه با ادارات کل تبلیغات اسلامی را در تسهیل بیشتر فعالیت دفاتر شهرستانی موثر دانست و اظهار داشت: تهاجم فرهنگی برنامه ریزی شده دشمن و آسیب های اجتماعی موجود نیاز به تلاش و فعالیت تبلیغی بویژه توسط نهادهای فرهنگی را مضاعف کرده است و امیدواریم با حمایت حضرتعالی در کاشان بتوانیم بخوبی فرامین مقام معظم رهبری را در حوزه های مختلف محقق کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان همچنین با اشاره به فعالیت دبیرستان علوم و معافر اسلامی صدرا و هدفگذاری این مرکز آموزشی جهت تربیت نیروی کارآمد متدین، خواستار حمایت لازم جهت احداث ساختمان دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در کاشان شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار