مدیرعامل توزیع برق استان مازندران گفت: علی رغم تلاش های صورت گرفته برق شهر قائمشهر به سبب خسارات زیاد تا ساعت 24 و شهر های آمل و بابل تا ساعت 17 امروز وصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، قاسم شهابی مدیرعامل توزیع برق استان مازندران در خصوص آخرین وضعیت شبکه های برق این استان اظهار داشت:برق بیش از 50 درصد مناطق حادثه دیده هنوز به طور کامل وصل نشده است .

وی ادامه داد: خسارات وارده به قائمشهر بسیار سنگین بوده و کماکان در برخی از روستاها و معابر فرعی برق وجود ندارد که با تلاش نیروهای توزیع برق تا ساعات پایانی امروز (شنبه) وصل خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق استان مازندران افزود: نیروهای امدادی از استان های مرکزی، تهران، گلستان به ما ملحق شده اند که این امر روند ترمیم خطوط را بهبود بخشیده است.

شهابی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: در شهرهای آمل و بابل خسارات کمتر بوده و برق این ناحیه تا ساعت پنج بعدازظهر وصل خواهد شد.

وی در خصوص میزان خسارات نیز گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته خسارات وارد شده به شبکه برق استان مازندران تا کنون به رقمی معادل شش میلیارد تومان رسیده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار