اردبیل؛

پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی و سرمازدگی باغداران مشگین شهر

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رایزنی‌های زیادی برای پرداخت خسارت باغداران مشگین‌شهر انجام شده و این غرامت ها پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ولی ملکی افزود: بنده سه بار به وزیر جهاد کشاورزی در مورد عدم پرداخت خسارت باغداران مشگین‌شهر در صحن علنی مجلس تذکر داده‌ام و انتظار می‌رود با برنامه‌های انجام شده و اهتمام ویژه جهاد کشاورزی خسارت باغداران مشگین‌شهر پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مطالبه کشاورزان شهرستان مشگین‌شهر در حال حاضر پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی و سرمازدگی است، افزود: دراین زمینه من تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا بتوانم با اهتمام ویژه وزیر جهاد کشاورزی دغدغه و نگرانی کشاورزان شهرستان مشگین‌شهر را برطرف کنم.

ملکی گفت: مشگین‌شهر ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی به ویژه تولید انواع میوه‌های سردرختی دارد که متاسفانه چندین سال است به دلیل خسارت ناشی از سرمازدگی باغداران دچار مشکل می‌شوند که در این زمینه نیاز است وزارت جهاد کشاورزی نسبت به پرداخت اسرع خسارت باغداران منطقه اقدام کند.

وی از پیگیری مطالبات کشاورزان مشگین‌شهر خبر داد و گفت: باید زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه حوزه کشاورزی مشگین‌شهر فراهم شود تا بتوانیم طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درحوزه کشاورزی را تسهیل کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.