کرمانشاه؛

ايمنی و امنيت ، بستر مناسب حمل و نقل كالا

ايمنی و امنيت جاده از مهمترين اركان در حمل و نقل كالا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ خسروانی مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه های استان كرمانشاه  با اشاره به ميزان تعداد سفرهای حمل و نقل كالا استان در پنج ماهه نخست سال گفت : با توجه به گزارشهای ثبت شده در اين زمينه ،وضعيت ترانزيت خروجی و ورودی پنج ماهه سالجاری در پايانه مرزی پرويزخان به ترتيب تعداد 3147 با 77639 تن و 16695 با 425005 تن است.

اين مقام مسئول با بيان فعالیت 17552 راننده ناوگان باری در استان گفت : رانندگان ناوگان باری كه در اين زمينه مشغول فعاليت می باشند صحت و سلامتی آنها با صدور كارت سلامت تاييد می گردد و همچنين رانندگان آموزشهای لازم را از طريق دوره های آموزشی اداره كل حمل و نقل و پايانه های استان فرا گرفته اند كه از جمله باتجربه ترين رانندگان باری اين استان محسوب مي شوند.

وی در ادامه خاطر نشان كرد : ديگر فعاليت های بخش حمل و نقل كالا شامل : انعقاد قرارداد صدور و تمديد كارت هوشمند رانندگان و وانت بارهای برون شهری با انجمن های صنفی كارگری حمل و نقل كالا و وانت باری است.

خسرواني در پايان با اشاره به اهداف حمل و نقل كالا در راستای دستيابی  به ايمنی جاده و حمل كالا، مطرح كرد : ماحصل اقدامات تلاشگران اين بخش امنيت و ايمنی جاده را به همراه داشته است كه اين مهم يكی از اهداف اداره كل حمل و نقل و پايانه های استان است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ایمنی ، امنیت ، حمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.